Ha minden jol ment volna, mar felszallt volna a gepunk es uton lennek Istanbulba. De sajnos nem igy lett.
Mar a Check In-nel szoltak, hogy 40 perces keses varhato, ami meg nem is lett volna problema, mivel maradt volna 1 ora 20 percunk az atszallasra. Mire beertunk, mar 99 perc kesest prognosztizaltak, ami vegul leredukalodott csupan egy orara. Most, hala a Flightradarnak, eloben kovethetjuk a repulogepunk ideutjat... epp most ert be Romania legterebe es 21:35-kor szall le Ferihegyen. Mire megforditjak a gepet, az kb egy ora, jo esetben, igy szereny szamitasaim szerint nagyjabol 22:30 korul tudunk elindulni. Igy 1:30-ra erunk majd oda ugy, hogy a Kuala Lumpurba tarto jaratunk menetrend szerinti indulasa 1:00-kor van. Szoval....Drukkoljatok, hogy az is kessen! :-D
De persze ne sokat, mert akkor meg a Kuala Lumpur - Szingapur jaratrol maradunk le.... :-)
Szoval most itt ucsorgunk, netezunk, bambulunk, nezegetem az idefele repulo kis torok madarkankat es probalok nem ideges lenni. Szerencsere iszonyu faradt vagyok, ugyhogy elegge rezignaltan fogadom a torteneseket.
Addig is, gondoltam megosztom Veletek eddigi kozos utjaink statisztikai adatait. Hogy mire is gondolok pontosan? Hat van egy franko kis oldal, a flightdiary.net, ahova az osszes repulest lehet naplozni. Mindig vezetem ott az utjainkat, ami neha a szorakozason kivul eleg hasznos is tud lenni (egyszer igy vettuk eszre, hogy rossz datumra foglaltunk veleltenul repjegyet).
Ime az eddigi osszes utunk terkepre varazsolva. :-)
Osszesen eddig 52x repultunk kozosen. Annyit repultunk mar, hogy ennyi repulesbol mar majdnem 3,5x korbe repulhettuk volna a Foldet, ami tobb mint egy het folyamatos repulest jelentett volna.
Legtobbet eddig a Qatar Airways-zel repultunk, aztan jon a kedvencunk a Turkish. Harmadik helyen az Aegean Airlines, az Air Asia es a Malaysian Airlines all, oket koveti a Cebu Pacific, vegul a Vietnam Airlines.
Legtobbet a Qatar miatt Dohaban szalltunk at, Istanbul a nyari es a mostani utunk miatt felkerult a masodik helyre, igy megelozte a kedvenc repteremet, a bangkoki Suvarnabhumit.
Az eddigi leghosszabb utunk Parizsbol volt Kuala Lumpurba. Ezt koveti a visszaut Amszterdamba, majd harmadik-negyedik helyen az Istanbul - Montreal repules all.
Ha pedig a megtett utak hosszat nezzuk, a Qatarral repultuk a legtobbet, tobb, mint 57 000 km-ert. Masodik a Turkish, harmadik pedig a Malaysian Airlines.
Jelenlegi allas szerint 10-kor indulunk. Remelem Holle anyo elhuz Istanbulbol (a nagy havazas miatt vannak a kesesek) es Aeolus (a szel istene) pedig segit minket jo hatszellel, hogy odaerjunk meg idoben es elerjunk vegul minden csatlakozasunkat.